Regulamin serwisu iHome

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Serwis iHome działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę iHome, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu iHome, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. DEFINICJE
    1. REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.
    2. USŁUGODAWCA - iHome
    3. USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    4. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
  3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak: kontrolowanie kontrolerów za pośrednictwem aplikacji mobilnej, która jest do pobrania z serwisu Google Play
  4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w pkt. 3.1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer z dostępem do Internetu, zainstalowana aplikachja mobilna, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    3. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    5. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    6. Usługodawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody wynikłe z nieprawidłowego działania serwisu.
  5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ihome@net2me.pl
      W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
    2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
  6. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem iHome korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością iHome Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości Serwisu iHome, bez zgody Usługodawcy.
    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Serwisu iHome stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.